dilluns, 2 de setembre del 2013

ELS ESCENARIS

Com us acabo de dir aquest post anirà de els escenaris de la saga "El Llanero Solitario". En teoria aquest post no el volia fer, però com que ara mateix acabo de preparar tots els escenaris de la saga i tinc ganes de que els veieu, he pensat de penjar unes quantes fotos i videos.

Primer de tot començarem per la ciutat, la qual ja vau veure l'altre dia sense preparar. Aquesta ciutat a vegades serà Dodge City, a vegades Dallas... depèn d'on hagi de fer la missió. Espero que us agradi!

El carrer Major


                                   













El carrer de la Missa






                    








I per acabar el tema de la ciutat un vídeo:

       

Ara la segona part: El fort. Aquest normalment serà el mateix. Primer les fotos:

Les dones dels soldats i la cantina




        










El primer i el segon esquadró d'atac















I per acabar un vídeo, espero que us agradi!



Tercer tema: El bosc i la tribu nòmada d' indis. Aquest, al igual que el fort normalment serà el mateix. La tribu sempre serà la mateixa.

Primer les fotos. Aquí les teniu:


Zona mitja de la muntanya















Part de la tribu índia nòmada















I ara el vídeo:



Quart tema: El campament dels indis bons. Les fotos :


Primera part del campament.



                                                                                        










Segona part del campament
















I ara l'últim vídeo. Guaiteu-lo:




Espero que us hagin agradat els vídeos i us hagueu assabentat de totes les coses de cada escenari malgrat alguns problemes tècnics que te el penjador de vídeos del Blogger. Per acabar us ensenyaré dos fotos de la casa del Llaneo Solitario ( ja no ho escriuré entre cometes ) i dels seus amics. Penseu que ningú sap on viu el Llanero Solitario ( que només es diu Llanero Solitario quan va d'incògnit, en veritat es diu John ).   Aquí teniu les fotos de la casa:


Casa de el Llanero Solitario vista de cara.
          

Ara vista de costat.

Com podeu observar, entre les dues fotos, es poden veure els protagonistes ( no sempre duran la mateixa roba).
De moment això es tot, aquests son els escenaris de la saga. D'aquí poc el primer capítol...... jo ja tinc ganes de penjar-lo!

5 comentaris:

  1. ¡Que interesante! Has creado unos escenarios realmente bonitos con todo tipo de detalles. Me encanta el diorama de la ciudad, esa calle estrecha repleta de vida en la que seguro ocurrirán cosas muy interesantes, ¡que ganas de que empiece!

    A parte de disfrutar de los escenarios de paso sirve para ver tu colección, que es totalmente impresionante. Tienes muchísimas cosas (algunas son joyas muy cotizadas), y me gustan todas.

    Estoy deseando ver el primer capítuloooo!!!!

    Un saludoo!

    ResponElimina
  2. ¡Muchas gracias por comentar Wensus! La verdad es que me he esforzado mucho en crear los escenarios y me ha quitado un montón de tiempo, pero creo que ha valido la pena ya que te gusta.

    Sobre mi colección.....¡Toda mi casa está llena de clicks! Mi abuelo dice que un día pasarán a tener el control de la casa y nos sacarán a mi y a mi familia, pero yo no pienso como él....

    Yo también tengo ganas de colgar el primer capítulo.

    ¡Hasta otra!

    Àlex.

    ResponElimina
  3. ¡Impresionante, Àlex! Esto es un serio proyecto de película. Me sorprende cómo preparas, estructuras, tejes... con todos los elementos (¡tan numerosos!) que van a componer la historia, en mi opinión, es lo más difícil, con diferencia. También demuestras atención y cuidado por el detalle, esfuerzo, trabajo y constancia... Muy buena coordinación entre palabra e imagen en los vídeos... Aunque, si me lo permites, aquí te sugiero una cosa, tienes buen pulso, pero, creo que la cámara convendría que fuese un poco más lenta; quizá te pueda un poco la emoción, no sé. La emoción es fundamental y se ve latente y fuerte, bastará con dosificarla un poco, creo yo.

    ¡Felicidades por tu excelente trabajo! Una abraçada!

    ResponElimina
  4. ¡¡Gracias otra vez por comentar Esteban!! Me alegra que te hayan gustado todos los escenarios, pero yo creo que es igual de difícil que pensar las historias (si te gusta preparar,claro).
    Sobre lo de la cámara pienso igual que tu, menos en que tengo buen pulso ¡Lo tengo horrible! También mi cámara no es que sea muy buena (está bien, pero no es una "crack") y no enfoca muy bien. ¡Pero gracias por el consejo!

    ¡Gracias otra vez por comentar!

    Àlex.

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina